За малко да пропусна да си напиша поста за днес! Добре, че на време се усетих, че преди полунощ трябва да си подменя едни сертификати … и покрай тях се сетих че имам да пиша …
Но защо това забравяне?
Колегата вчера ме зариби по Battlestation: Harbinger – представи ми го като новото FTL … а вие не знаете, колко време загубих на тази малка изометрична инди джиджафка. Който не е играл FTL: Faster then light много е пропуснал. Battlestation: Harbinger е нещо подобно.
Става дума за rouge like игра, в която вие управлявате космически кораб натоварен с някаква мисия и трябва да се изправите пред силни и опасни врагове … да прилагате някаква тактика и стратегия и като цяло да се стараете да натупате лошите, преди те да натупат вас.
Battlestation: Harbinger наистина носи духа на FTL, но колкото е еднаква, толкова е и различна. И тъй като не съм специалист в писането на игрови ревюта, а и защото бързам да се върна към играта, само ще изброя къде BS:H е по-добра и къде FTL държи първенството.
Battlestation: Harbinger превъзхожда FTL в:
А FTL превъзхожда BS:H в това че:
Няма абордаж и не можете да управлявате екипажа – кораба е единицата ви. С нея работите и ако го разрушат … еми това е. Няма как да вземете на абордаж чужд съд, няма ръкопашен бой.
Корабите се отключват линейно – в FTL за да достигнеш до определен кораб, трябваше да направиш нещо специално. Тук, корабите се отключват с grind.
Няма я цялата механика с енергията – избора между това какво да имаш и къде да разпределиш силата на двигателя си правеше FTL велика rouge like игра … тук имаш слотове, които трябва да въртиш.
Не бих могъл да избера коя от двте игри ми харесва повече, но за сега се връщам на Battlestation: Harbinger …
Отивам да бия извънземни.
Ваш,
Lucifer
Вашият коментар